Wyszukaj firmę w bazie...

IMS S.A.

Dane kontaktowe

Opis działalności

Jednym z najbardziej doświadczonych i zasłużonych graczy na rynku marketingu sensorycznego jest spółka IMS, której początki sięgają roku 2000.
Według konwencjonalnego ujęcia, marketing sensoryczny możemy rozdzelić na 3 główne podkategorie:
-Audiomarketing (to co słyszymy)
-Aromamarketing (zapachy, które czujemy)
-Digital Signage (obrazy, które widzimy na ekranach plazmowych)
IMS, zdając sobie sprawę z tego jak ważne jest umiejętne balansowanie pomiędzy wszystkimi 3 grupami, z powodzeniem tworzy unikalne kampanie marketingowe w całości przystosowane do indywidualnych zapotrzebowań klienta. Co więcej, szeroko zakrojone badania bezsprzecznie dowodzą, że działania, jakie podejmuje IMS w galeriach handlowych, przekładają się w sposób bezpośredni na nastrój klientów robiących zakupy. Wiarygodność spółki znajduje swoje potwierdzenie w tym, że od roku 2012 jest ona oficjalnie notyfikowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Ocena firmy

Ocena:

Ocena: 3.4/10 (29 głosów)

Inne informacje

Firma

Promuj skuteczniej swoją firmę

IMS S.A.

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Polecamy: